vineri, 19 iunie 2009

Din cugetarile broscutei

CE AM INVATAT SAPTAMANA ASTA:
Am invatat ca exista si altfel de medici, care te asculta, te sfatuiesc, te indruma, vin cu solutii si fac tot ce pot sa te ajute.
Am invatat ca exista mereu prieteni care stau cu tine 3 ore doar ca tu sa nu fi singur intr-un loc nou si inspaimantator.
Am invatat ca prietenii sunt la un telefon distanta, ca ei sar, cauta si vin cu solutii si ca pe ei ma pot baza atunci cand trebuie sa iau o decizie importanta.
Am invatat ca uneori trebuie sa accept ca nu pot jongla cu toate mingiile si ca e ok sa dau si altuia cate o minge. Am invatat ca e ok uneori sa spui nu, ca sa previi catastrofe mai mari.
Am invatat ca uneori e bine sa iei deciziile la timp, sa fi hotarat si sa alegi pentru ca apoi poate fi prea tarziu.
Am vazut cat de fragila este sanatatea si cat de putin o pretuim.
Am simtit ca exista oameni care oricat de ocupati ar fi gasesc cum sa-ti intinda si tie o mana.
Am simtit din nou ca nimic nu se compara cu caldura si siguranta pe care mi-o dau colegii mei de apartament, indiferent de cat de mare ar parea ca sunt in ochii altora.
Am inteles ca uneori e bine sa apreciezi ce ai, fara ca asta sa insemne sa te multumesti ci pur si simplu sa constientizezi fericirea unei clipe culcat sub un visin.

Niciun comentariu: